Vaardigheidstraining Strategisch verkopen


DOEL
Het behalen van targets wordt weer leuk. Weten hoe je de tijd verdeelt tussen bestaande en nieuwe klanten. Door middel van een grondige klanten- en doelgroepanalyse de gestelde prognoses realiseren. Het is mogelijk om in deze training met het eigen klantenbestand te werken!

VOOR WIE?
Deze training is een aanrader voor een ieder die in de commercie werkzaam is en een “must” voor hen die meer uit hun klanten willen halen.

  • Verkopers in de buitendienst
  • Accountmanagers
  • Commerciële binnendienst medewerkers
  • Een ieder met een eigen klantenportefeuille
  • Sales managers
  • Leidinggevenden

INHOUD
Verantwoordelijk zijn voor je eigen klantenbestand. Dat betekent dat je antwoord krijgt op de volgende vragen:

  • Krijgt elke klant evenveel aandacht?
  • Wanneer is een klant een grote klant?
  • Welke factoren spelen een rol bij het bepalen van klantwaardes?
  • Hoe weet ik wat ik nog meer kan verkopen?
  • Doelgroepanalyse

Na de training bent u in staat om onderbouwd een prognose te maken, weet u waar uw kansen liggen en zult u gegarandeerd meer verkopen. Er wordt gewerkt met rekenprogramma’s binnen Excel.

INVESTERING
De kosten voor deze opleiding bedragen € 675,--.
Dit bedrag is inclusief cursusmateriaal.

CURSUSDUUR EN AANTAL BIJEENKOMSTEN
Strategisch verkopen heeft een doorlooptijd van 5 weken.
Er zijn 5 centrale bijeenkomsten van 3 uur.


VOOR AL ONZE VAARDIGHEIDSTRAININGEN GELDT

Vaardigheden worden steeds belangrijker om goed te functioneren.

OPZET VAN DE OPLEIDING
De deelnemer werkt aan persoonlijke competenties die in het dagelijks functioneren van belang zijn. De opleiding ondersteunt dit proces van persoonlijke competentieontwikkeling. In kleine groepen wordt gewerkt aan gerichte cases op het gebied van klantgerichtheid. Een persoonlijke coach ondersteunt hierbij. Deze geeft feedback op de ontwikkeling van persoonlijke competenties.

KENMERKEN VAN DE OPLEIDING

  • Hoog praktijkgehalte
  • Persoonlijke aandacht
  • Veel trainen van vaardigheden
  • Direct toepasbaar in de praktijk
  • Resultaatgericht
  • Leren door te doen
  • Klantgericht
  • Meetbare resultaten

HET RESULTAAT VOOR U EN UW ORGANISATIE
Het resultaat voor u is dat u competenties ontwikkelt op het gebied van professionele houding en klantgericht werken die u in kunt zetten om successen te behalen voor uw organisatie. Daarnaast heeft u aan het einde van de opleiding het inzicht hoe u de continuïteit van uw organisatie op langer termijn waarborgt!

TRAINERS /COACHES
Trainers hebben te maken met de facetten van het ondernemerschap. Zij gelden als zeer deskundig op hun vakgebied.

Deelnemers kunnen een beroep doen op een coach, waar het gaat om:

  • Competentieontwikkeling;
  • Persoonlijke begeleiding;

LOCATIE
De locaties zijn verspreid over meerdere plaatsen in Nederland.

GROEPSGROOTTE
Minimaal 8 en maximaal 15 deelnemers

AANMELDING
U kunt u via bijgevoegd aanmeldingsformulier aanmelden. Na aanmelding ontvangt u verdere informatie over de procedure.

HOGE KWALITEIT
Dé Praktijkgroep streeft naar een hoge kwaliteit van al haar opleidingen en trainingen. Het lesprogramma is met de grootste zorg samengesteld in overleg met praktijkmensen die weten wat er speelt in het werkveld. Het niveau van de opleiding en trainers worden constant bewaakt en de cursisten worden met persoonlijke aandacht benaderd.

SCHRIJF JE DIRECT IN:

Inschrijfformulier

Algemene voorwaarden


Contact

Postadres:

Dé Praktijkgroep
Postbus 12
7710 AA Nieuwleusen

Bezoekadres:

Dé Praktijkgroep
Burgemeester Mulderlaan 8
7711 XA Nieuwleusen

Telefoon: 0529-427087
Email: info@praktijkgroep.nl
KvK: 05057774