Vaardigheidstraining Kansen in de klantenservice


DOEL
Het in kaart brengen van de meest voorkomende klantenservice-problemen. Het aandragen van vaardigheden en technieken om deze problemen op te lossen.

VOOR WIE?
Voor iedereen die te maken heeft met klanten en klantenservice hoog in het vaandeel heeft staan. Denk hierbij aan:

  • Service-medewerkers
  • Balie-personeel
  • Showroom-medewerkers
  • Monteurs

INHOUD
Naast uw product kopen uw klanten nog iets. Zij kopen namelijk de factor mens. U bent in dat proces het verschil! U zorgt dat tevreden klanten terugkomen. In deze training aandacht voor:

  • Lastige klanten begrijpen
  • Boze klanten kalmeren en problemen oplossen
  • Persoonlijk en telefonisch contact
  • Klachten zien als kansen
  • Klantproblemen voorkomen

INVESTERING
De kosten voor deze opleiding bedragen € 190-.
Dit bedrag is inclusief cursusmateriaal.

CURSUSDUUR EN AANTAL BIJEENKOMSTEN

Kansen in Klantenservice heeft een doorlooptijd van 2 weken.
Er zijn 2 centrale bijeenkomsten van 3 uur.


VOOR AL ONZE VAARDIGHEIDSTRAININGEN GELDT

OPZET VAN DE OPLEIDING
De deelnemer werkt aan persoonlijke competenties die in het dagelijks functioneren van belang zijn. De opleiding ondersteunt dit proces van persoonlijke competentieontwikkeling. In kleine groepen wordt gewerkt aan gerichte cases op het gebied van klantgerichtheid. Een persoonlijke coach ondersteunt hierbij. Deze geeft feedback op de ontwikkeling van persoonlijke competenties.

KENMERKEN VAN DE OPLEIDING

  • Hoog praktijkgehalte
  • Persoonlijke aandacht
  • Veel trainen van vaardigheden
  • Direct toepasbaar in de praktijk
  • Resultaatgericht
  • Leren door te doen
  • Klantgericht
  • Meetbare resultaten

HET RESULTAAT VOOR U EN UW ORGANISATIE
Het resultaat voor u is dat u competenties ontwikkelt op het gebied van professionele houding en klantgericht werken die u in kunt zetten om successen te behalen voor uw organisatie. Daarnaast heeft u aan het einde van de opleiding het inzicht hoe u de continuïteit van uw organisatie op langer termijn waarborgt!

TRAINERS /COACHES
Trainers hebben te maken met de facetten van het ondernemerschap. Zij gelden als zeer deskundig op hun vakgebied.
Deelnemers kunnen een beroep doen op een coach, waar het gaat om:

  • Competentieontwikkeling;
  • Persoonlijke begeleiding;

LOCATIE
De locaties zijn verspreid over meerdere plaatsen in Nederland.

GROEPSGROOTTE
Minimaal 8 en maximaal 15 deelnemers

AANMELDING
U kunt u via bijgevoegd aanmeldingsformulier aanmelden. Na aanmelding ontvangt u verdere informatie over de procedure.

HOGE KWALITEIT
Dé Praktijkgroep streeft naar een hoge kwaliteit van al haar opleidingen en trainingen. Het lesprogramma is met de grootste zorg samengesteld in overleg met praktijkmensen die weten wat er speelt in het werkveld. Het niveau van de opleiding en trainers worden constant bewaakt en de cursisten worden met persoonlijke aandacht benaderd.

SCHRIJF JE DIRECT IN:

Inschrijfformulier

Algemene voorwaarden


Contact

Postadres:

Dé Praktijkgroep
Postbus 12
7710 AA Nieuwleusen

Bezoekadres:

Dé Praktijkgroep
Burgemeester Mulderlaan 8
7711 XA Nieuwleusen

Telefoon: 0529-427087
Email: info@praktijkgroep.nl
KvK: 05057774